Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

fredag 14 mars 2014

Äntligen vatten

Jag lyckades ta mig till duschen och bli duschad och tvättad i håret av min käre make. Jippi! Äntligen. Det har varit omöjligt sen förra torsdagen, en vecka och två dagar sen, och det har inte mina eksem gillat.

Jag fick en enormt stark längtan till att dyka när vattnet rann över mitt huvud. Jag borde ju egentligen bo i havet. Saltvatten och jag, bästa kombon.

Det var faktiskt inte enda utflykten idag, jag provlåg även den nyuppsatta hängmattan på balkongen i några minuter. Det ni.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!