Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

onsdag 12 mars 2014

Följ med på en rundtur i mitt hem, del 1

Mitt hem är min borg, det blir ju väldigt mycket så med den här livssituationen, och då tycker jag att det är dags att visa runt och se hur vi har det.

Vi börjar med vardagsrummet. Jag älskar färg, retro, vinylskivor och stilleben gjorda av sparade blommor, minnen och ommålade loppisfynd.

Som ni ser så roar jag mig ibland med att flytta runt grejerna och skapa nya stilleben när jag ändå går förbi liksom...



















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!