Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 31 mars 2014

Ljuset den här våren och en gravsättning som känns så fel

Svårt. Älskar ljuset, men tål det inte. Så jag ligger med fördragna gardiner.
Men framåt skymningen blir det lite lättare, och jag älskar verkligen skymningsljuset.



Just nu känns det som att jag väntar på något. Att jag ska bli frisk, tror jag. För det här är vansinnigt enformigt. Känner mig lurad på livet.
Men, den känslan brukar inte hålla i sig. Det är skönt att veta.

Gravsättning på fredag. Gillar inte.
Begravning i december, och nu fortsätter det liksom.
Men på vackraste kyrkogården iallafall. Det är en liten tröst i det hela. Hoppas klara av att vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!