Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

söndag 9 mars 2014

Om jag fick välja





Kunde till och med se lite Melodifestival. Visserligen ihopkrupen i sängen med mobilen vilande bredvid och med låg volym, men ändå.

Musiken gick bra att lyssna på, lite för jobbigt med ljuset och blixtarna bara, och sen när omröstningen var igång kände jag att hjärtat rusade iväg onormalt fort. Känner mig lite groggy efter det. Baksmälla överhuvudtaget efter det tuffa dygnet. Svårt att förklara. Men kroppen tar liksom en smäll av smällen.

Tillbaks till melodifestivalen nu. Om jag fick välja skulle jag ha bytt kläder på nästan allihop. Alldeles för svart och lika förutom glammiga Alcazar och färgrika Ace. Faktum är att Ace tog outfit-priset ikväll fastän jag är svag för glitter och glam. Men second hand och vita docs passade hennes dans och låt alldeles utmärkt.

Förresten jag skulle struntat i att styla om alla förutom Helena. Denna kvinna alltså! Snygg i byxor förvisso, men hon ska helt klart ha på sig grekiska gudinneklänningar á la Vionnet eller Alberta Ferretti! Lite mer ben och armar måste synas på'na! (Älskar armar och ben i alla former)

Nours vita brudklänning var alldeles ljuvlig och jag tippar vintage på den. Hennes frisyr var också ljuvlig och jag gillade att dess 30-tal mötte 50-60-ish i klänningen.

Musiken ja. Rätt låt vann, men jag hade fyra-fem favoriter som var lika bra, och hade nån av dom vunnit hade det också varit rätt låt.

En samlad trupp med Sanna, Ace, Linus, Helena och Alcazar hade varit det perfekta laget. Ja, varför inte lagtävling? Hur kul?! Hur förvirrat.

Men nu, godnatt kära ni! Ses en sväng imorrn <3

2 kommentarer:

  1. Alltså tankarna smög sej iväg mot Musse Pigg när jag såg Ace :-P /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kan hålla med om det :D

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!