Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

lördag 1 mars 2014

Om ME/CFS hade varit en fransk film

Då hade den hetat något i stil med bloggens namn och så hade den varit svart men ändå med riktigt bra musik.


Men jag bor i Göteborg och livet är inte så himla svart trots att jag är rätt så rejält sjuk i en sjukdom som heter ME. Men apkul är det inte. Och det vill man ju skrika ut ibland. Så då tänkte jag göra det här.
Livet är också rätt kul faktiskt. För man vänjer sig. Man hittar vägar. Och det tänkte jag också skriva om här. 

Skriva lite då och då. Nån rad, för att känna att jag finns.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!