torsdag 6 mars 2014

Sova


Idag har jag varit på sömnklinik hela dagen, så nu är jag helt slut.

Jag skulle somna/vakna somna/vakna somna/vakna hur många gånger somhelst kändes det som.

Antagligen kommer jag få hem ett brev från neurologen "hej, det ser jättefint ut" och så inget mer än det. Men HUR ser det fint ut?! Jag vill veeeeta aaaltttttt om varendaste liten hjärnvåg!

Haha, på engelska heter det brainwaves eller brain waves, och jag ser framför mig hur en rad med hjärnor gör vågen.








2 kommentarer:

  1. Usch, låter jättejobbigt att göra sömnutredning. Jag hade antagligen inte somnat en sekund bara för att jag var tvungen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen helknäppt, och idag har jag verkligen en storkrasch (fast lite bättre i skrivande stund..pyttelite). Värst var allt klet som blev kvar i håret som höll fast elektroderna. Hans fick kamma ur/plocka ut och sen schamponera flera gånger. Jag som kraschar av en vanlig hårtvätt.
      Just ja, när man väl somnat så blir man väckt för att pausa registreringen till nästa omgång. Lite som tortyr.

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!