söndag 6 april 2014

En regnig söndag

Vaknade med eksem som blossat upp på stora delar av kroppen och som brinner. Frossa.

Lyssnade på möte över telefonen, tacksam för den möjligheten. Nästa måndag är det för mig den viktigaste högtiden på året, Åminnelsen av Jesu död, och då hoppas jag kunna vara med på plats. Församlingen ordnar så att jag får en bra plats där jag kan ligga ner i vilstol. Det känns tryggt.

Fram tills dess blir det vila så gott det går.


Möteslyssningsutsikten


Idag hade vi hemtjänstsamordnaren på besök. Det gick riktigt bra och vi bestämde att vi skulle dela upp service och omsorg på två dagar istället för vid samma tidpunkt. Det tar mycket på krafterna bara att bli duschad och insmörjd, så städning med en massa oljud blir lite väl mycket på en och samma gång.
Skönt att kunna reda ut det redan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!