söndag 13 april 2014

Lycka är även att orka duscha och att ta med skogen och havet in



Att duscha idag var överkurs men imorgon är den viktigaste dagen på året och
då vill jag vara fräsch



Hur vackra?



Passade på att njuta av vackerheten av färgat glas. Älskar vårt badrumsfönster.



Hur fint, igen! Citronen använde jag till att skölja håret med. Den doften....



Den här snäckan hittade jag på loppis en gång.



Skönheten i detta!



Jag menar..



...wow på detta liksom. Dusch kan göras vackert tänker jag,
hur kämpigt det än kan vara.


2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin dag idag och att du får kraft till det som är så viktigt för dig. Jag avvaktar med duschen ett tag, eftersom jag firar uppståndelsen och livet först på söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Idag är det 14 nisan så ikväll firar jag åminnelsen av Jesus död❤️ Önskar dig också en fin dag och vecka! Kram❤️

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!