Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

torsdag 24 april 2014

När sova är efterlängtat

Idag kom jag återigen iväg till ljusbehandling på hudkliniken och huden uppskattar det mycket.

Jag lyckades sova en stund på eftermiddan och sån sömn för mig är läkande. Tyvärr händer inte det så ofta, utan jag får vila mig igenom dagen, dag för dag, hur trött jag än är.

Ute var det pollen kan man säga, det gör mig extra utmattad, men jag har bra mediciner som motverkar lite grann iallafall.




4 kommentarer:

  1. Det är alltid lite dubbelt det där med att somna på dagen när man är en som sällan gör det. Dels skönt och en lättnad. Dels en insikt om att ni är jag nog extra utmattad.
    Hoppas ljuset gör dig gott! Lika skor som min tös. :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sömn och ME är komplicerat.
      Kram på dig❤️

      Radera
  2. Vad skönt att du fick lite eftermiddagssömn. Jag blir helt tokslut nu av allt pollen och somnar faktiskt mer än vanligt. Inget ont som inte har något gott med sig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är nog pollen som söver lite grann : ) Vore ju skönt om man somnade exemplariskt klockan tio och vaknade pigg i ottan av det också... : )

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!