Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

onsdag 30 april 2014

Om att ha en väldigt liten balkong men med fin utsikt

Jag mår vääldigt bra av färger. Starka färger. Alla möjliga färger.
Så även om det inte går att skoja runt så mycket på vår lilla balkong så tänkte jag ha färgstarka blommor att titta på. Längtar tills det går att ha lite växter som kan börja klättra och frodas.

Idag var jag återigen på behandling och återigen i blomsteraffären bredvid sjukhuset. Jag kom hem med två nästan neonfärgade pelargoner och en liten tomatplanta. Jag skulle vilja ha hur mycket röda nyanser somhelst på balkongen, både på blad och blommor. Hoppas orka fixa till det så småningom, har en bra start i alla fall!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!