Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

lördag 31 maj 2014

En stor dag imorrn (idag)

Jag somnar snart men är väldigt nervös inför min lilla dröm som slår in imorrn.

Mina smycken kommer vara med på Göteborgs största designmarknad och säljas till förmån för barn och unga med ME.

Jag är för sjuk för att vara med på plats men är tacksam att finnas med genom mina smycken.

Såhär såg det ut när jag var med 2011:







Smyckena som är med imorrn:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!