Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

lördag 7 juni 2014

Åska, regn och trygghet

Jag orkar sällan skriva nu, jag ber om ursäkt för det. Jag väntar på att skrivsuget ska sätta in igen.

Det är alldeles för mycket som skulle behöva bubbla upp här, som jag skulle vilja skriva om men som är av väldigt privat karaktär. Sjukdomen tär ju såklart, men jag fixar det någorlunda, men krossade hjärtan är svårare.
Tack o lov för tröst i form av uppvaktning från min älskade man. Jag somnade djupt i eftermiddags efter att vi varit ute på en liten biltur, och min man åkte vidare och handlade. Och när jag vaknade så hade han ställt fram en vas med en av mina favoritblommor, nämligen pioner! Längtar tills dom blommar ut och lovar att återkomma med bild på det!



2 kommentarer:

  1. Hans Edgren07 juni, 2014

    Vi väntar också på ditt skrivsug, men det är helt ok med det som blir.
    Allt har sin tid.

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med Hans.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!