Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

lördag 26 juli 2014

Då, när vi var i en annan stad och jag kunde ha på mig paljettkjol som glittrade i solen och några dagar senare kunde bada i havet med båtarna och små små människor i horisonten

Jag lutade mig en bit utanför bilfönstret, som ett litet barn som vill se hela världen. Sträckte ut armen och svävade tyngdlös på luftströmmarna.
Du tvättade dina skor i havet och jag tjuvkikade på glada sommarmänniskor genom espressoglaset.
Jag släppte kryckan och vinglade fram till vattnet, borrade ner fötterna i den välbekanta sanden som vi besökt så många somrar förr. Blickade ut mot landet på andra sidan där dom finaste varelserna i hela världen finns, dom som även bor i mitt hjärta.
För alltid.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!