Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 21 juli 2014

Tack alla besökare och läsare!

Jag är lite överväldigad att så många hittat till min blogg sen jag startade i mars! Förutom Sverige så tittar folk in från bland annat Tyskland, USA, Ryssland, Ukraina, Storbritannien, Turkiet, Spanien, Irland och Finland. Även om det säkert ofta är korta påhälsningar så känns det lite spännande, och jag hoppas att jag ändå kan bjuda på nåt fint nån gång ibland som man kan bära med sig i sitt hjärta. Bilder på vitsippsglädje eller fluffiga moln i skyn. Men kanske ett och annat igenkännande om kronisk sjukdom.

Många kramar till alla läsare därute!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!