Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

torsdag 31 juli 2014

Tillbaks till havet

Det har gått en vecka nu sen jag var så dålig och svag att jag fick åka in akut med liggande transport till min distriktsläkare. Det känns som igår.

Idag klarade jag att ta mig några steg från bilen till vårdbesöket med hjälp av rullatorn. Känns enormt bra.

Härom kvällen kunde jag dessutom ta ett alldeles underbart kvällsdopp på Handikappbadet som ligger vid havet. Min man körde mig i rullstolen ända ner till vattnet nästan, och så klev jag försiktigt nerför trappen och ut i det ljumma vattnet. Tjugofem grader i havet liksom! I Sverige!













Å vad jag älskar silhuetter av människor!

2 kommentarer:

  1. Blir glad av Dina framsteg... kan man säga så? Jag hoppas Du förstår hur jag menar...
    När jag läser om hur Du har det så känner jag att även om jag är sjuk etc har jag det rätt okey, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår hur du menar! Tack för dina fina ord <3
      Sjukdom är svårt att jämföra, och vi dras alla med olika omständigheter. Önskar dig ett så drägligt liv som möjligt i fortsättningen trots sjukdom! Kram <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!