Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

tisdag 26 augusti 2014

Åska som skakar om

Härom kvällen bjöd himlen på ett av dom kraftigaste åskovädren jag upplevt (det kraftigaste jag varit med om var när en kulblixt slog ner i TVn när jag kollade på Falcon Crest nån gång på 80-talet). Det gjorde ont i hela kroppen men var samtidigt så skönt och urladdande.

Svårt att fånga med mobilen, men jag har några filmsnuttar sparade nu som jag kan kolla när jag behöver en mental urladdning, det hjälper på nåt konstigt vis.














1 kommentar:

  1. Sara Boberg27 augusti, 2014

    Vilka mäktiga bilder!! 👏 👏
    Fascinerande att du mår mentalt bättre av åskvädrets urladdningar.... ❤❤

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!