söndag 26 oktober 2014

Dag tre och sämre igen

Rullator för att klara toabesöken, men som jag ändå försöker spara in på.
Men samtidigt behöver jag få i mig vätska vilket ju såklart leder till toabesök.

Imorgon måste min man stanna hemma från jobbet för att sköta mig, men på eftermiddagen har han ett viktigt vårdbesök för egen del. Vet inte riktigt hur det ska gå, jag behöver ha vak hos mig eftersom jag lätt ramlar ihop och har svårt att få i mig vätska utan hjälp.
Det måste ordna sig.

Saken är den att min man själv inte är i bästa skick just nu, i veckan fick han bortopererat en godartad tumör. Tack o lov för att den var godartad, men ingreppet tog på krafterna.

Det är för mycket nu. Jag vill bara att detta skov ska gå över. Jag orkar inte va så svag. Jag är så svag att jag gråter, och det orkar jag egentligen inte göra.

Mitt bästa tips till allmänheten just nu är att undvika att få ME.




6 kommentarer:

  1. Men fyy jag önskar jag. Kunde hjälpa, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina ord och tankar stöttar! Kram ❤️

      Radera
  2. Tack, det var ett bra tips, om än senkommet!
    Kram, lagom varm hand på pannan, mild luft genom fönstret och god sömn önskar jag dig tills den snara bättringen slår till!

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått, fick Du hjälp, kunde Din man komma i väg? Jag önskar jag kunde göra något för Dig/Er. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, min gamla svärmor tog sig hit. Tack för din omtänksamhet!❤️

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!