Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

söndag 8 mars 2015

8 mars - dagen då vi blev ihop för 15 år sen

Bilden är tagen några år senare, men symboliserar vårt möte alldeles utmärkt eftersom vi står där två stormiga hav möts, Kattegatt och Skagerrak vid Grenen, Skagen i Danmark. Två starka viljor som har humör lite efter hur vädret är.

Vi blev ihop på Café Marmelad i Majorna, eller jag blev ihop oss eftersom min blivande var alldeles för blyg för att ta något initiativ. Men det var en hel del intensivt mumlande och nickande från hans sida som tydde på att han var med på noterna.

Att det var internationella kvinnodagen hade vi ingen aning om, och det blev ju lite ojämnt där ett tag när det var jag som styrde upp vår framtid sådär, men om jag inte missminner mig helt så betalade han för fikat.









6 kommentarer:

  1. Betalade jag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm. Men på vår tioårsdag bjöd Café Marmelad på kalaset.

      Radera
  2. Grattis! Dagar att minnas och glädjas åt!

    SvaraRadera
  3. Grattis <3 lite sent... kram

    åsa, åsele
    naltanorrland.blogspot.se

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!