Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

lördag 21 mars 2015

Det kommer annat emellan och det är bra

Jag går i vinterskor på hösten
Alltid förberedd för storm
Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
Jag har känslor utan uppehåll
Jag har förlorat en tävling
Men vunnit ett val
Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag


- Melissa Horn










4 kommentarer:

  1. Åh, jag vet inte vad det handlar om men ser smärta som jag önskar du sluppit. Stora kramar! Och SÅ vackra hattar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cecilia <3 Den själsliga smärtan avtar så sakteliga som tur är, det är som lager som skalas av. Ibland träffar en sång mitt i hjärtat, och säger precis det man tänkt på ett tag men inte kunnat formulera. Det är så befriande!

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!