fredag 10 juli 2015

Det slog mig, jag känner mig så rik!

Jättebegränsad, visst, men så rik på andra sätt! Jag har fina minnen att se tillbaka på och några av minnena finns här hemma hos oss när jag ser mig omkring därifrån jag ligger och vilar.
Inramade vykort, gamla möbler med mycket historia, guldsandaler från 40-talet inköpta på Söder, mysiga gåvor från goa vänner, smyckena med antika delar som jag en gång designat och gjort, fjädrar jag köpt på rea, dockan från mormor, teckningar från syskonbarn.

Men det här är ju bara ytliga saker, rikast känner jag mig för att ha naturen så nära inpå att kunna njuta av! Idag kunde jag komma ut i tio minuter och vara riktigt nära, så alldeles underbart!

Hur ser det ut hemma hos er? Har ni många minnen sparade?





















2 kommentarer:

  1. Sannalilylou23 juli, 2015

    Älskar din attityd. Och ert hem. Och att Blackie och Sparkly fick vara med på bild! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!