Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

onsdag 20 januari 2016

Vaknade upp till det här!

Det är som i Narnia nu, och idag sken solen i vår stad och allt blev ännu mer sagolikt!

Jag var iväg på vårdbesök idag och väl hemma passade jag på att lägga mig på knä i snön mellan parkering och vår port och kika mellan dom snötunga grenarna.
Omfamnas av det kristallfyllda vita vattnet, känna mina alpackaskyddade händer vila fast ändå sväva lite över det fluffiga marktäcket. Tänk att jag stickat dom själv och att det faktiskt blev lite vinter att använda dom till! 







2 kommentarer:

  1. Ja, så fina vantar ska definitivt fluffas i snön ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, haha, är så glad i det garnet och dom blev helt okej!

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!