Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

söndag 20 mars 2016

Den viktigaste dagen på hela året

Nästa vecka på onsdagen den 23 mars firas högtiden till minne av Jesus död runt hela jorden.

Jag saknar att kunna ta del av det volontärarbete som min församling gör för att bjuda in till denna högtid, men här kommer en inbjudan via min blogg åtminstone. Klicka på bilden för att komma till inbjudan online där man kan se på vilka platser i hela världen denna högtid firas och vad själva högtiden betyder och handlar om.

Hoppas innerligt kunna vara med själv, men om jag är i för dåligt skick så kommer jag i alla fall att kunna lyssna via telefon, det känns skönt att veta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!