Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

lördag 12 mars 2016

Hemma hos oss

Jag älskar att ha gäster och saknar orken att kunna ha det. Men nu bjuder jag in såhär lite grann, föreställ er en kopp kaffe och en kladdkakemuffins som jag bakat också. Välkomna in till eftermiddagssol och fjädermönstrade kuddar i soffan! Den fotbollsspelande kopparpojken gjorde min man i slöjden när han var liten, visst är den fin?












3 kommentarer:

  1. Hej, kul att få komma på besök :)
    Så duktig Din man var redan som liten... kopparpojken är väldigt charmig.
    kram

    Åsa http://naltanorrland.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Tack dä va mysigt! Saknar att vara där live <3

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!