Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 21 mars 2016

Tacksam - Veckan som gått

Tacksam för att 

jag kunnat ta årets första balkongfika

jag kunnat se film på mobilen och lyckats distrahera mig lite från svåra magsmärtor

min man vårdar mig ömt och lagar god och näringsrik mat trots egen sjukdom 

tulpanerna fortfarande håller och är så vackra att se på

bön hjälper och att jag kan vara nära min skapare på det sättet




12 kommentarer:

  1. Även i det svåra finns det gott att vara tacksam för!
    Just hemkommen från läger med konfirmander rörs jag extra av din rad om bön ...
    Önskar dig en fin Stilla Vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det! Önskar dig detsamma <3

      Radera
  2. Hej! Kul att träffa på en bekantskap på nätet!Balkongfika låter härligt, och det har vi inte kunnat ta ännu, trots att vi bor i södra Skåne (lite utanför Malmö).
    Kram och en fin påskvecka!
    Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, säger detsamma, kul att läsa din lista också! Hoppas det snart blir balkongfikaväder även i Skåne! <3

      Radera
  3. Åh sådana tulpaner är så fina!
    Jag har inte lika stora problem som du i min sjukdom men känner ändå igen mig i att distrahera sig med film vid svåra magsmärtor. När jag har skov så har jag alltid dator med mig för att få lite distraktion :) annars skulle jag bli tokig. Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va mysigt att du hittade hit! Å, så tråkigt att du också är sjuk.. Stor kram tillbaka!

      Radera
  4. Vilka vackra tulpaner!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!