måndag 14 mars 2016

Veckans tacksamhetslista

Summering av förra veckans positiva inslag som jag är tacksam för:

Ingen klåda
Sömnen har varit lite bättre
Nya fina sängkläder
Uppmuntran och pepp från vänner 
Tröst och omvårdnad av min man
Fortfarande lugna eksem
Kunnat sticka lite då och då
Hamnade inte i utmattningsdvala där jag inte kan andas
Fick vackra tulpaner av min man
Kär anhörig fick bra vård
Hade själv ett bra telefonmöte med min vårdcentralsläkare 
Jag kunde duscha utan duschstol för första gången på två år!








8 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder och en väldigt fin lista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Va roligt att du hittade hit! <3 Och fin lista hos dig med : )

      Radera
  2. Vilka vackra bilder och många fina punkter på din lista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och dito! Roligt att du hittat hit! <3

      Radera
  3. Din lista ger, så som alla listor, perspektiv på den egna raden av upp-punktade ting att vara tacksam över! Tack för att du är med och delar! Det berikar!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  4. Vilka makalösa tulpaner!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!