Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 4 april 2016

Tacksamhetsinlägg

Gångna veckans tacksamhetsgrejer:

Tulpanlök som växer så det knakar
Vårbäck synlig från sovrumsfönster
Hemtjänsten som är så varsam och bra
Att jag kan se färger, älskar färg
Att jag fått sån tröst, en del från oväntat håll
Att jag klarar att blogga och hålla kontakt med omvärlden
Sjuksköterska som hjälpte mig via telefon med mitt liggsår på örat 
Skypesamtal med dom allra närmaste som befinner sig i fjärran land


4 kommentarer:

  1. Skönt när hjälpen är trygg!
    Gillar din tulpanlök :) Hoppas den blommar för dig!
    Färg - ja, det är skönt för själen - vi får vara tacksamma att vi kan se färg, verkligen!
    Önskar dig en bra fortsättning på veckan! Så bra det bara går!

    SvaraRadera
  2. Bra att hjälpen finns. Tycker det är fantastiskt att du är positiv och tacksam trots din besvärliga hälsosituation.
    Och vilken fin figurin, hjorten och kidet! Har själv haft något liknande :)
    Hoppas din vecka ska innehålla flera positiva saker och känslor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja, visst är den underbar! Önskar dig också en fin vecka så långt det bara går <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!