Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

lördag 30 april 2016

Teal i sovrummet!

Litet smakprov bara, det är för mörkt för att fånga färgerna bra och hur det ser ut men det är ju lite mysigt när ljusslingorna är tända. Inte för att jag kan ha det tänt mer än en kort stund på grund av min ljuskänsliga hjärna.

Jordgloben däremot har ett behagligt ljus och får äntligen plats i sovmiljön! Och så passar den in på temat teal ju!
Jag låter Mexico-sidan vara framme på den för att påminna om vår underbara bröllopsresa till Yucatan för 15 år sen.

En vacker dag hoppas jag tavlorna kan åka upp över sängen, jag har en massa löv och blommor som jag plockat under flera års tid som jag pressat och torkat mellan bokblad och sen ramat in.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!