Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 30 maj 2016

Förra veckans höjdpunkter som gjorde mig glad och tacksam

Att kunna se detta på väg in efter ett vårdbesök:


Jag blir alldeles varm i hjärtat av grönskan och blommorna nu!

Och från balkongen:


Och så är jag innerligt glad för att jag kunde sticka för första gången på flera veckor o c h ligga i hängmattan. Verkar passa perfekt så att armarna får rätt avlastning när jag stickar och så halvligger jag alldeles lagom så att blodtryck och blod till hjärnan funkar helt okej.


Det blir en enkel sjal, och jag sätter på en timer för att pejsa ordentligt och förebygga inflammation i axlarna. Tänker att jag stickar 10-20 minuter och vilar 10-20 minuter. Jättesvårt eftersom man lätt får in ett flow men jag måste verkligen göra så har jag lärt mig nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!