Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

torsdag 26 maj 2016

Throwback Thursday

Sicken nostalgi nu när mannen måste låna min gamla 4:a eftersom hans mobil är på lagning.
Älskade detta mobilfodral/skydd!
Har tagit massa härliga sommarbilder med denna mobil, det var bland annat från en sommar som jag orkade lite mer och till och med kunde ta bilen korta sträckor. 
Många minnen förknippat med denna telefon så denna dag gör jag några extra inlägg med bilder från den tiden, men också några inlägg från min gamla blogg kring tiden då jag fick diagnosen ME.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!