Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

torsdag 16 juni 2016

Myset här hemma

Jag är så glad att jag orkar vila på lite olika ställen i lägenheten nu, tål lite mer intryck och har inte så mycket influensakänsla. Det är så skönt att komma ut ur sovrummet!

Balkongen på kvällen är upplyst med ljusslingor:




Alltså hur mysigt?

Hängmattan i gårdagens solsken mellan åskknallarna och spöregnet:



Dom där lila bladen i hängampeln!

Sen blir jag ju så glad när en ännu en begonia blommar:



Röda blad är ju bäst:



4 kommentarer:

  1. Åh så fint! Och så blir jag lite avundsjuk på att ni har skymning. Fascineras av ljusa nätter men älskar att kura skymning.

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! Jag blir oxå lite avundsjuk på skymningen, hos oss blir det aldrig mörkt nu.
    Å härligt med hängmatta! :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt väldigt skönt med skymningen, speciellt för att fåglarna tystnar då, sen börjas det igen vid 4 när det ljusnar. Låter dom dygnet runt hos er?😬
      Ja hängmattan är jag så glad för!

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!