Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

fredag 22 juli 2016

Glamping på vardagsrumsgolvet

Vår balkong är ju för liten att sova på men  jag och min man testade att sova på vardagsrumsgolvet med vidöppen balkongdörr, och känslan var nästan samma som att sova ute. Friskt!

Jag flyttade till sovrummet igen vid 5 när solen gått upp, det var lite för kallt för min ömma kropp som har något virus nu och inflammationer i olika muskler. Sov med mössa på men det hjälpte sådär.
Men så vackert med soluppgång som färgade skogen orange!

Hoppas på lite mer ljummen natt, och lite mindre isärglidande madrasser, så kanske jag fixar att sova där hela natten. 
För det kändes så mysigt att låtsascampa, och med myggnätet över oss blev det som ett tält. Man kan aldrig bli för vuxen för att bygga kojor på vardagsrumsgolvet! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!