Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

tisdag 5 juli 2016

Jamen å vad jag tjatar om balkongen

Men den är så mysig! Vill ha varmare nu så jag kan mysa lite mer så här på den:


Till höger växer dahlia-djungeln, och nästa år vill jag ha ännu fler på rad bredvid madrassen.
Det blir ju lite speciellt att ligga sådär bredvid dahlior som man oftast ser ovanifrån. Underifrån ser det ut som träd! Jag trivs med dom innan dom blommat liksom! Omgiven, omhuldad och inbäddad.
Tänk vad olika perspektiv kan göra, sicken sensmoral min balkong bjuder på!




2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!