Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 3 oktober 2016

Tacksamhet på en måndag

Sen en dryg vecka tillbaka så testar jag en ny medicin. Jag har knappt några biverkningar, det är jag väldans glad för. Jag som är biverkningarnas okrönta prinsessan på ärten.
Nu hoppas jag på 'verkningar' av den istället, det kan ta lite tid att utvärdera det men återkommer när jag vet lite mer.

Tänk att ett höstbjörklöv på vindrutan kan komma undan med att vara så "aaawww", när björklöv på våren under pollensäsong är så mycket "amähh sluuuta!":


8 kommentarer:

  1. Härligt! Håller tummarna att det kommer verkningar 👍🏼💕💕

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att biverkningar håller sig långt borta. Kram

    SvaraRadera
  3. Men åh, lite lite ljusning. Svår balansgång mellan hopp och förtvivlan men du är värd allt fint, vackert och hoppfullt som finns. Och en massa andra bra saker så klart.
    /många kramar från en mkt gravid Pauline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Kram och puss på magen! <3

      Radera
  4. Skönt om du slipper biverkningar! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!