Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 28 november 2016

Tacksamhet på en måndag

• Fina vänner som på stående fot kommer med förslag om lägenhetsbyte för att vi ska få hiss. Vilken kärlek! Vi får se vad den tanken kan leda till!

• Arbetsterapeutbesöket som var så oerhört fint, hoppfullt och överväldigande att jag ännu inte orkar sammanfatta allt i ord. Arbetsterapeuten pratade tyst och långsamt för att vi skulle orka och så satte hon timer så vi inte skulle gå över dagsformens gränser. Bara en sån sak. 
Hoppas kunna skriva mer om besöket en annan dag.

• Mina bloggläsare! Tack för att ni finns och läser! Förra inlägget blev på kort tid det mesta lästa sen jag började blogga och det tickar på i rasande fart. En saga som tyvärr är sann och som jag hoppas får en fortsättning med lyckligt slut.

• Novemberhimlen, nakna träd och den låga solen.




2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!