Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 12 december 2016

Check!

Läkarbesök för min man. Allmän hälsokoll och blodprovstagning för att bl a kolla antikroppar för mögel och utesluta annat dumt som orsak till hans försämring. Men möglet förklarar det mesta enligt läkaren. Gott och väl, speciellt som exponeringen började i och med bilen. Läkaren skriver intyg för eve framtida flytt till lägenhet med hiss och andra anpassningar, och därmed går vi förbi bostadskö✔️

Snickare ringt, kommer imorrn och sliter ut fuktskadat trä i köket och lagar lås på två dörrar. Så slipper min man råka bli inlåst en gång till varpå jag bryter ihop efter att ha letat skruvmejslar och extranycklar. Samt att vi slipper mögel✔️

Vikarierande hemtjänstpersonal var helt parfymfri utan att veta att det var ett krav. Resten av veckans hemtjänstinsatser inbokade men ej exakta tider. Men ändå✔️

Paket med presenter till både oss och vänner uttaget✔️

Beviljad färdtjänst i ytterligare tre år till. Dessutom ensamåkning. Nu vill jag få såpass mycket ork att jag faktiskt kan åka med färdtjänsten nån gång ibland och kanske ta en fika. Som innan magkrashen 2014. Gärna helt frisk så jag slipper färdtjänst såklart, och kan åka spårvagn som jag älskar, men men✔️

Fått hjälp av goda vänner att bära upp saker och sätta ihop grejer från Ikea som ska användas som hjälpmedel✔️

Stickat färdigt två baskrar, en till svärmor och en till mig. Inte illa mitt i all misär✔️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!