Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

lördag 10 december 2016

Jag grät till slut, precis innan jag skulle somna

Sen gick det ju såklart inte att somna. Och jag försökte kväva gråtet för att min man inte skulle höra, men det gjorde han och kramade om mig och så pratade vi en stund om allt jobbigt.

Trots en sån usel stressdag igår då det verkligen kändes som att allt kom ikapp och tillvaron rasade, så lyckades vi titta på Idol-finalen tillsammans. Vi har ju skaffat en liten skärm som vi kan titta på vid huvudändan av sängen. Vi har den på en liten rullvagn så vi kan flytta runt den efter behov, och så köpte vi till billiga högtalare som inte låter för burkigt. 

Vi var ju båda supernöjda med att vår säsongsfavorit vann, en göteborgare!
Det har varit en mysig Idol-säsong med fler riktigt duktiga deltagare, topp 4 var verkligen topp 4, men vinnaren hade det lilla extra! Så snygg blommig kostym dessutom, modigt av en 19-årig hip hop-kille!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!