Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 19 december 2016

Stickning är färg

Jag stickar ju ibland i perioder när det funkar, mest halsdukar och mössor som jag inte har så mycket användning för annat än på vårdbesök. 
Om vårdpersonalen visste hur unikt uppklädd jag är när jag kommer till dom!
Men stickningen gör att jag kan vara kreativ, något jag saknar oerhört mycket sen jag blev sängliggande dygnet runt.
Så även om det jag stickar inte kommer till användning så mycket så får jag iallafall jobba med färg och form. Underbara kombo!

Skiftningen som blir av rött och lila!




Lite som rosen jag fick av min man!


2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!