Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

tisdag 21 februari 2017

Nu blir det vårbilder!

Vill inte alls ha vår, klarar inte ljuset och fåglarna har börjat kvittra. För att inte tala om att pollensäsongen sätter igång. Och vi har ju inte haft vinter, det känns jättekonstigt.

Men, det är mysigt med allt liv som börjar spira och jag upptäckte att lökarna jag satte i höstas har börjat komma upp. Spännande! Första gången jag planterar vårlökar och knölar. Får se vilka som tar sig, avslöjar ännu inte vad jag planterat, det får bli lite följetongsdrama här på bloggen tycker jag!


Men den här är från förra sommaren, en blodröd kärleksört som tydligen klarade vintern! För att det inte blev nån.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!