Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

fredag 24 mars 2017

Present och badbomb!

Idag är det egentliga datumet för vår bröllopsdag och min man kom precis hem med denna underbara present!
En badbalja till vårat trånga duschutrymme! Har saknat badkar sen stambytet för drygt 3 år sen, nu äntligen blir det lite bad igen. Tål inte lika ofta som förr, men testade i somras i huset vi hyrde vid havet och det kändes bra.
Denna sitter man mer i men känslan kan nog va skön ändå, även om det inte blir långbad. Tänk lite oljebad för min torra hud, eller lite bikarbonatbubbel som gör huden len🥂



Denna present kom som en total överraskning, vi har kollat alternativ till badkar länge men inte hittat, men min man lyckades till slut! 

Jag som såg recept igår på kul badbomb och tänkte, "äsch, det är ju ingen idé", men jodå!

Delar med mig av receptet här:



4 kommentarer:

  1. Men vilket smart litet badkar. Kram

    SvaraRadera
  2. jättebra
    fick mitt igår men hade svårt att ta mig ur pga värk
    Hur tycker du att det är

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, så tråkigt.. Jag har inte testat denna än, men det har funkat med vanligt badkar. <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!