måndag 12 juni 2017

Junibalkongen

Alunroten som jag lyckades övervintra i balkonglådan har börjat blomma! Perfekt utsikt från min vilsäng dessutom. Blommorna är små söta och skira klockor.

Hej sötnos!



Jag tänker alltid att jag ska ha ett speciellt färgtema på blommorna på balkongen, men så flippar jag ur och blandar hejvilt. Det blir aldrig fel eftersom natur är natur, färger blandas ju hejvilt på en blomäng till exempel!







Det regnar en massa här nu och det känns bara skönt, då vattnas blommorna och jag blir inte lika stressad av att inte kunna komma ut och sola. Samtidigt vill jag ju såklart ha sommar och slippa frysa när jag går ut på balkongen. 

Just nu laddar jag för ett jobbigt inlägg som handlar om hur det är att vara svårt sjuk i ME. Jättesvårt att förklara och svårt att ta upp. Jag vill bara låtsas som om jag inte alls är sjuk. Men det funkar ju inte. 

Stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!