torsdag 29 juni 2017

Nåja, vad är en bal?

I år är det 3 år sen som jag senast var på sammankomst med vår församling. Och i år är första gången i mitt liv som vi inte ens planerat för att vara med. Det är alldeles omöjligt för mig att närvara på ett sånt stort event. Det känns helt okej nu (nja?), det har varit värre dom senaste åren som jag hoppats och planerat men fått kapitulera och inse att det faktiskt inte går.

Men drömma går ju, så här är vad jag skulle velat ha på mig dom tre dagarna som sammankomsten varar. Det finns absolut inget tvång att klä upp sig, men eftersom vi ser det som en stor fest så blir det lite så ändå. 

Dag ett: Vintageklänning i vinrött, gula platå från H&M, mörkturkosa örhängen från Zara och guldigt strass i håret.
Dag två: Vintageklänning igen, turkosa lobbotängare och flower power-glasögon från 60-talet.
Dag tre: Kritvit stickad klänning med holografisktskimrande skor och ögonskugga. Såklart. Holografiskt är bäst ingen protest.

Tidigare inlägg om sammankomst:
http://enlangvarigforkylning.blogspot.se/search?q=Sammankomst&

 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!